[VIEWED 55732
TIMES]
|
SAVE! for ease of future access.
|
|
|
|
ratobhaley
Please log in to subscribe to ratobhaley's postings.
Posted on 02-01-07 8:37
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
From hamroblog.com परमेन्द्र भगत नामका नटबरलालबारे - दिनेश आचार्य एकजना छन अमेरिकाको न्यूयोर्कमा । आफुले आफैलाई बुद्धिमान घोषणा गर्दै आफु बिदेशिनुलाई ब्रेन डर्नको सज्ञा दिने त्यो सख्श अरु कोही होइन अनाबश्यक रुपमा तपाई हाम्रो ब्यक्तिगत मेल अकाउन्टको यनबाक्स फुल गर्ने हिन्दु अतिवादी र तराईको शान्त नेपाललाई भारतीय भुमन्डलमा मिलाउने प्लानका सेवक हुन-परमेन्द्र कुमार भगत । उनी हरेक दिनजसो दर्जनौ मेल दुनियाका हजारौ मेलबक्समा पठाउछन् । कुनैबेला नेपालको प्रजातान्त्रिक आनदोलनलाई सहयोग गर्ने नाममा काठमाडौंको आन्दोलनको फोटो किन्ने भगत अहिले हरेक दिन पहाडिका नाउमा बिद्वेश उराल्दै मधेशीका मनमा घृणाको बीउ रोप्न उद्यत छन् । अर्थात उनी पहाडी र मधेशी नेपालीबीच माराकाट गराएर साम्पर्दायिक हिसाको बिउ रोप्न चाह्छन । किनभने यो उनको मालिकको आदेश हो । भारत नेपालमा के चाहन्छ ब्वासोले गाइको बाच्छालाई मायाले सुम्सुमाएर कन्याउदै मुटु कलेजो झिकेर खाएजस्तो गर्ने प्लानमा छ । नेपालमा हिसा बढेपछि बिचरा भन्दै सुमसुमाउन आए जस्तो गरि तराइलाइ आफ्नो भागमा मिलाउने र को दीर्घकालिन रणनीती पुरा गर्ने एजेन्ट हुन उनी । उनीमात्र होइन उपेन्द्र यादव हृदयेश त्रिपाठी र जयकृस्ण गोइतहरु पनि त्यही हुन । जो आफुलाई नेपाली भनाउन समेत चहदैनन् । हिजोसम्म श्री ५ को सरकार हुदा उनीहरुले जनआन्दोलन भाग २ मा कहि पनि मधेशका नाउ उच्चारण गर्न परेन । राजाकै शाशनमा मस्त भए । किनभने अहिलेका राजा भारतीयकै ज्वाई र नातेदार अनि उतैबाट आएका थिए । तर अहिले जब नेपाली जनताको ुनेपाल सरकारु भयो उनीहरुलाई नेपाली भन्न लाज लाग्यो र मधेश सरकारको नारा उचाल्न थाले । केही समयअघि सम्म मधेशी र लोबतन्त्रको नारामा ब्लग लेखिरहेका उनी एक्कासी नेपालबिरोधी र भारतसमर्थक भएर निस्किए । उनी नेपाली पासपोर्टकै आधारमा अमेरिकामा बसिरहेका छन् भलै भारतीय कृपादृष्टिले पालिएका किन नहोस । तर आफुलाई नेपाली भनाउदा लाज लाग्छ रे । मधेश छुट्टै देश हो रे । नेपालीहरुले त्यस देश हडपेका हुन रे । उनका पछिल्ला लेख पढ्दा यस्तै लाग्छ । काठमाडौंका नेवारले नजानेर किम्बदन्ती वा जोक्स बनाएको ‘मनु मखु मडिस्या ख’ लाई ठुलो मुद्दा बनाएर आर्टिकल लेखे । पहाडिया भनेका मान्छे नै होइनन र उनीहरुलाई खत्तम गर्नुपर्छ भन्ने उनको आशय झल्किन्छ । वास्तबमा यो फलाम तातेको बेलामा हिट गरेजस्तै हो । तराईमा सयजना मान्छे अगाडि लगायो हजार जना पारीबाट सय रुपैया दैनिक दिएर ल्यायो । नत्र काठमाडौमा लाखौ मान्छे उत्रदा जनआन्दोलन २ मा किन तराईमा मान्छे सुन्यप्राय थियो राजतन्त्र बिरुद्ध ११ बर्ष जनयुद्ध हुदा पहाडमा जसरी क्रान्ति मौलायो तराईमा लुटेर खानेहरु मात्र बढे किन हुन त तराईमा पुरानो डाका सस्कारले गर्दा पनि माओवादीमा लाग्नेहरु लागेका थिए लुट्न नपाउने भएपछि जनतान्त्रीकमा लागे । राजा फाल्ने आन्दोलनमा चाही नलाग्ने अहिले ठुृलो क्रान्तिकारी कुरा गर्ने भगत जस्ता कथित नौटंकी अनुहारहरु धेरै छन् यहा । उनी कहिले आफु नेपालमा राजनीति गर्न नफकर्कने कुरा गर्छन त कहिले अमेरिकामा सबैले नेपाल गएर राजनीति गर भनिरहेको लेख्छन । परमेन्द्र भन्ने मान्छेले एकपटक अनौठो कुरा गर्यो । सारा सार्क क्षेत्र एउटै रास्ट्र हुनुपर्ने प्रस्ताब राख्छन । यसको अर्थ के हो हिन्दुस्तानले भन्ने गरेको सारा भारतबर्ष एउटै देश होओस भनेको होइन पाकिस्तान बंगलादेश देखि नेपाल र भुटानसम्म भारतमै गाभियोस भन्ने उनको आशय हो कि होइन यस्ताले तराइको आन्दोलन हाकेको दाबी गरेका छन् । के यो कहाबाट सन्चालित हो यसै थाहा हुदैन अमेरिकामा उनी कसरी पुगे यहा के काम गर्छन उनी बेलाबखत नेपालमा पत्रिका र इन्टरनेट साइट चलाउनेहरुलाई अलिअलि रकम दिएर भारतीय लाइनका नेपाली नेताहरुका। अन्तर्बातार्ता लिन लगाउछन् । यता केही पैसामा बिकेर पत्रकार भनाउदाहरु भारतकै दलालीमा बोलेको कुरा छाप्छन । उनको धन्दा यस्तै छ । आफुलाई महान बनाएर आर्टिकल लेख्दै दुनियाका मेलमा बिना अनमति बग्रेल्ती िलंक पठाएर उनले दुनियालाई दुःख दिएबापत क्षतिपुर्ती तिर्नुपर्दैन अमेरिका बस्नेलाई त यो थाहा हुनुपर्ने उनले अरुको मेल आइडी कसरी थाहा पाए प्राइभेसी ल अनुसार त कारबाही हुन्छ आफु बिदेशिदा ब्रेन ड्रेनको घोषणा गर्नेलाई त थाहा हुनुपर्ने । गगन थापासित अकंमाल गरेको फोटो खिचाउदा आफुलाई भाग्मानि ठानेर आर्टिकल लेख्नेले अहिले तिनै थापाहरु अर्थात पहाडेहरुका बिरुद्ध बिषबमन गर्दा कस्तो लाज नलागेको । साइटभरी आफ्ना नानाभातिका फोटो राखेर प्रचार गर्ने भगतले लेखेका अग्रेजीका भाषण कतिजना तराइबासीले पढ्छन त्यो उनलाई के मतलब भगतले त त्यो भाषण आफ्ना मालिकहरुलाई देखाएर पैसा झार्नका लागि हो । साच्चै तराइका लागि सबेदनशील हो भने त कलैयामा आएर जुलुसको नेतृत्व गरुन न । सोझा गरिब मर्ने भगतहरुचाही अमेरिकामा बसेर तर मार्ने पहाडिया र मधेशीको साम्प्रदायिक सदभाब भडकाएर मान्छे मार्ने खेल हुदैछ । यदी त्यसो भयो भने नेपालको इतिहासमा पहिलोपटक लाखौ मानिस मारिन्छन । देश बिखन्डन पक्का हुन्छ । भगतहरुको मास्टर प्लान यही हो । जनअधिकार फोरम भनेको भारतीय दुतावासबाट रकम ल्याएर सास्कृतिक कार्यक्रम गर्ने गोष्ठि गर्ने र एक दुइटा प्रतिबेदन छपाएर मधेशीको नाम भजाउदै पैसा कमाउने एनजिओ होइन यो कुनै पार्टी हो जसले बिचारको आन्दोलन गर्छ त्यहा बसेका नेताहरुको कुण्डल हेर्नुपर्छ कहा कहाबाट सन्चालित छन यसै थाहा हुन्छ । उपेन्द्र यादव काठमाडौंको बानेश्वरमा एकजना राजावादीको घरमा भाडामा सायद सित्तैमा बस्छन् । किशोरकुमार बिश्वास भन्ने मण्डले जो सद्भावना पार्टी छाडेर दरवारहुदै भारतीय क्याम्पमा पुग्यो उनी पत्रकारहरुको फोन नम्बर सकलन गर्दै आफ्नो नाम बजाइदिने अनुरोध गरिरहन्छन् । अर्का आफुलाई महासचिब बताउनेचाही उपेन्द्र यादबले बोक्ने ९८४१-४३५७७१ नम्बरको मोबाइल उठाउछन र आफ्नॊ नाम उल्लेख गरेर समाचार लेखिदिन र आफ्नै अन्तरवार्ता लिइदिन करकर गरिरहन्छन् । उनका अन्तरवार्ता लिन मानेन भने उपेन्द्र यादवलाई सम्पर्क हुनै दिदैनन उनी । अस्ति भारतको गणतन्त्र दिवसका भारतीय दुतावासमा भएको पार्टीमा फोरमका नेताहरु कसरी कानेखुशीमा मग्न थिए त्यो कुरा सहभागि यो पंक्तिकारलाई थाहा छ । राजेश अहिराज जस्ता नटबरलाल पत्रकारहरु पनि त्यस दिन एक लाख भारुको पुस्तक पुरस्कार लिदै चलमलाइरहेका थिए । (यो विचार लेखकको ब्यक्तिगत हो । यसमा हाम्रोब्लगको सहमति अनी असहमति बारे कुनै राय छैन)
|
|
|
|
real me1
Please log in to subscribe to real me1's postings.
Posted on 02-04-07 6:20
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
BIRBHADRA: THERE IS NO POINT OF NEGOTIATION DUDE, U CAN LIVE UNDER PRACHANDE'S RULE, WE CANNOT. FKUCK NEPAL!! WE WANT A NEW NATION-MADHES.
|
|
|
sayami
Please log in to subscribe to sayami's postings.
Posted on 02-04-07 9:38
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
.
|
|
|
Rahuldai
Please log in to subscribe to Rahuldai's postings.
Posted on 02-04-07 9:51
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
नेपाली हुन पवित्र आत्मा नेपाली चाँहीन्छ, दौरा को फेर ले पराइ मुटु छोपेर पुग्दैन, होइन भने नेपाली न भन । गोपाल योन्जन को यो गीत आज को बलेको नेपाल संग सान्दार्भिक छ। आतम् बेचेका केहि जमातहरुको तान्डब नृत्य हो यो। ज्ञाने अनि छिमिकी अतिबादिसंगठनको दाम् खाएर चलाएको बिध्वन्स हो यो। यो राहुल् भाइ ले धेरै समय तराइमा बिताएको छ। आम् मधेसि को यस्तो बिखन्दनबादि सोचाइ छैन। बरु उनिहरु सके सम्म भारतिय मूल् को जाति भन्दा अलग पहिचान् चाहन्छन्। हो अलि कति अपहेलित् छन्। त्यो पनि बिहारि घुसपैठको कारण। तर यो आगो मा घिउ हाल्ने बहादुर् हरु साझा मा थुप्रो छन्। आफुलाई हावर्ड् स्नातक् भन्ने हरु, स्वय्ं घोषित् बिद्वान् हरु ले देश् को यो हाल् गरेका हुन । आम मधिसे जाती ले नै यती बिध्वन्सकारि हुँदैनन । आज तीनलाइ भड्काउने काम कस्ले गरी राखेका छन्, साझाक बिभिन्न धागो हरुमा देश टुक्र्याउने कुचेष्टा गर्नेहारुको समर्थन मा लेखिएका उदगार् हरु ले स्पष्ट हुँदैन र? समानुपातिक् प्रतिनिधित्व भएन रे? के बर्तमान् संसदमा तराइको प्रतिनिधित्व पहाड् भन्दा कम छ र? गिरिजाप्रसाद्, माधव नेपाल्, भरत मोहन् अधिकारि, खड्ग ओलि, चक्र बास्तोला, कृष्ण प्रसाद् भट्टराइ, आमोद् उपाध्याय, गोपाल् कोइराला,आदि इत्यादि के तराइको प्रतिनिधित्व होइनन र? आफुलाई मधिसे ठान्ने हो भने किन पहाडिया लाई भोट् हालेर जिताएका त? सद्भावना मधिसे उम्मेद्बार् जता सुकै थिए नि, किन मधिसे लाई भोट् न हालेका नि? आज मधिसेको प्रतिशत् पुगेन भन्नलाई लाज् छैन, पर्मेन्दर् भगत् र तिनका चम्चा पहाडेहरु लाई? खाएको थाल मा ।।।ने हरु, अझ त्यो भन्दा नि दुर्गन्धित् त तिनको समर्थन् गर्ने पहाडि बिद्वान् हरु हुन्। अस्तु!
|
|
|
rockend
Please log in to subscribe to rockend's postings.
Posted on 02-04-07 9:51
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
parmindar bhagat.... dherai padhera fuskeko manche ...... aafano philoshopy matra ramro ani thulo bhane manche .... well he thinks he is the person who knows politics very well...... I don' t know policits but I know the intention of the political leaders....... and the people like him...... let meh say something about him....... I have seen this person who lives out here in NEW YORK>........ i don't like his philoshopy and I don't think he will be sucessful in his.. attempt to break nepal..... coz he himself is a fuskeko manche....... people like parmendar out here in amrika r krazy.....
|
|
|
sunkoshi
Please log in to subscribe to sunkoshi's postings.
Posted on 02-04-07 9:55
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
PARMENDRA BHAGAT IS A GAY
|
|
|
ritthe_jasus
Please log in to subscribe to ritthe_jasus's postings.
Posted on 02-04-07 10:00
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
parmendra le ta daami free publicity pai ra cha .......... if u guys don't stop .... yesle netagiri ma jumpstart garna sajha lai nai platform banaula jasto cha ....
|
|
|
rozan
Please log in to subscribe to rozan's postings.
Posted on 02-04-07 10:13
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
u are right jasus , but media have power to show the actual image of people too . see how unpopular gyanendra is. its all due to words
|
|
|
ashu
Please log in to subscribe to ashu's postings.
Posted on 02-05-07 12:17
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
TMA, That was a funny article by PKB. Thanks for sharing in these charged times. ***** Riten, Let us agree to disagree. As a Nepali who believes in a liberal democratic framwork with rights spelled out, I DEFEND Paramendra's right to express his views -- on his blog, via emails and whatever -- no matter how ridiculous or brilliant his views appear to others. Likewise, as a recipient of Paramendra's emails, the way I deal with his emails is to do a MIXTURE of: a) ignoring his emails b) reading them selectively, if the subject is provocative and if I have time and interest. c) reporting him as a spammer to my email providers. My life as a pahadiya bahun goes on just fine, without worrying about the supposed power of Paramendra's emails. My attitide is: Just as those swimsuits that Miss Nepals wear do NOT lead all other Nepali women to be semi-naked all over the place, "fiery" words from Paramendra also do NOT lead the entire Nepal to unravel into separate countries in a matter of days or weeks. My faith in Nepal is strong enough to withstand these temporarily difficult times. This is NOT the time to shoot the messenger, but to quietly understand what the messages say so that tomorrow's Nepal can be INCLUSIVE and DIVERSE and SELF-CONFIDENT beyond how we were taught through those Mahendra Malas. Tetti ho. Thanks. oohi ashu
|
|
|
Gautam B.
Please log in to subscribe to Gautam B.'s postings.
Posted on 02-05-07 2:35
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
परमेन्द्रजीको ब्लगको बारेमा साझामा कुरा बढी हुन थालेपछि भर्खरै हेरेको हो मैले उहाँको ब्लग। मैले जति हेर्न भ्याएको छु, तेतिका भरमा 'नेपाल बेच्न खोजेको' भनेर आरोप लाउनुपर्ने कारण देख्दिन म। जहाँसम्म अलिक emotionally charged भाषा देखिन्छ, विशेष गरी अचेलका पोष्टिङहरुमा, त्यो स्वाभाविक हो मेरा लागि। मधेशी (वा अरु कोहि) प्रभुत्वको शाशनमा बस्नु परेको भए, यो अवश्थामा एउटा 'पहाडीया'को रुपमा ममा पनि त्यस्तै आवेश आउन सक्थ्यो भन्ने मलाई पक्का छ। जनआन्दोलन-२ का लगि पनि उत्तिकै emotion का साथ लागेको मान्छे हुनाले पनि म परमेन्द्रजीमाथि राष्ट्रघातको शंका गर्न सक्दिन। जहाँसम्म जस्लाई पनि मेल पठाएर इनबक्स भर्दिने भन्ने कुरा छ, नचाहनेले ब्लक गरे भएन र? यस्का लागि साझासम्म आएर परमेन्द्रलाई आमा चकारी गाली गरिरहनु पर्दैन। एउटा तथ्य के हामीले स्वीकार गर्नैपर्छ भने नेपालको राज्यसत्ता अझै काठमाण्डौंकेन्द्रितनै छ र राज्यले मधेश र काठमाण्डौं इतरको पहाडमा न्यूनतम लगानी पनि गरेको छैन। त्यसैले ती ठाऊँहरुमा अवसर पनि कम छ। मधेशमा जुन विष्फोट देखिएको छ, त्यस्तै विष्फोट देखिने स्थिति जनजाति बहुल क्षेत्रमा पनि छ, भौगोलिक जटिलताले गर्दा मात्र उठ्न नसकेको हो। तर यहि चालले फरक विचार राख्ने सबैलाई देशघाती भनिरहने हो भने अन्त पनि उठ्न सक्छ। यो मौकालाई मधेशमात्रै हैन सबैलाई समावेश गर्ने मौकाको रुपमा लिनुनै बुद्धिमानी होला। जहाँसम्म 'परमेन्द्रले आफ्नै ढोलमात्रै बढी पिट्छ!' भन्ने कमेण्ट छ (माथि कतै पढेको), त्यो कल्ले गर्दैन मौका पाउँदा?! 'बोल्ने पिठो बिक्छ, नबोल्नेको चामल पनि बिक्दैन' भन्ने नेपाली उखान त्यसै बनेको हैन! 'चामल बोकेको छु मैले!' भनेर गमक्क परेर बसेका साथीहरु, गमक्क पर्न छोडेर 'बोल्न' थालौं!
|
|
|
rpandey
Please log in to subscribe to rpandey's postings.
Posted on 02-05-07 3:02
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
साथि हो परमेन्द्र लाइ धेरै गालि नगरु। लोकतन्त्रमा सबैको अधिकार हुन्छ आफ्नो बिचार राख्न । परमेन्द्र को इमेल मलाइ पनि आउछ र फुरसद भए सम्म पढ्छु। केहि ठिक लाग्छ केहि बकबास लाग्छ। जाहा सम्म तराइ को आन्दोलन को कुरा छ - मागहरु जाएज छन नेपाल सरकार र राजनितिक पार्टिहरु हरु गम्भिर हुनु आबस्यक छ। प्रचन्ड ले हतियार को दम्भ छोड्नु पर्छ र परमेन्द्र जस्ता हरुले पनि यथार्तबादी बन्नु पर्छ।
|
|
|
Riten
Please log in to subscribe to Riten's postings.
Posted on 02-05-07 9:51
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Ashu, I agree to agree to disagree. What I do not agree is your need to attack someone based on his/her personal life instead of discussing the topic or idea of the thread. From what I have heard and read, going through someone's closets and opening the can of worms therein might be... shall we say... disagreeable? For what it's worth, I do happen to be a follower of Voltair's philosophy.
|
|
|
ashu
Please log in to subscribe to ashu's postings.
Posted on 02-05-07 10:42
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Riten, Sorry. I just read my earlier posting. I meant to reply to "bibas100" (whoever s/he is) and NOT you. That said, look, posting on Sajha can be like being a fully devoted player of some combat sport. After all, these are NOT discussions taking place in some Senior Common Room with port and sherry flowing around. These are hand-to-hand combats, literally. I have enough seriousness in my 'mainstream' life, but I do welcome this occasional diversion, this charged, electric, bare-knuckle atmosphere of Sajha because I have seen/experienced and understood that if you want to get something done in Nepal, merely being a well-liked but dithering gentleman-idiot will ensure that you accomplish nothing. You gotta fight the fight; be prepared to make some enemies, and not be deterred by them . . . for doing anything 'worthwhile' in Nepal invites some people to be your enemies. That's the reality. Since I did NOT grow up getting into bar-room brawls and street fights and gang wars and all that (I know, my life was/is boring :-( I take Sajha as a quiet vehicle to test the limits of what's possible, what's not and why. To me, Sajha remains a priceless educational opportunity in human behaviour, and I come back again and again for that excellent education! I see TRUE faces of people here that I know I'll never see in lives they present to me in their real lives. Fortunately, since I use my own name and take FULL responsibility for all my postings, I have nothing to fear here, nothing to pretend about, and nothing to impress anyone with anything . . . it's that liberating freedom, that freedom to be authentic about myself that I cherish the most about Sajha. The thing I like the most about Bhagat is that whatever he is, he is playing himself in his real life. That kind of authenticty is something I dig. oohi ashu oohi ashu
|
|
|
gahugoro
Please log in to subscribe to gahugoro's postings.
Posted on 02-05-07 10:47
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Hi Riten, how was candide?
|
|
|
Riten
Please log in to subscribe to Riten's postings.
Posted on 02-05-07 11:08
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Well, Ashu, I don't give a rat's ass whether you post with your own real name or your own real pseudonym. It does not matter to me one way or the other. You are what you write, at least here in Sajha. So please spare me your "holier-than-thou because I write with my real name attached" argument. It just does not hold any water. Now, from what you posted above, in your opinion, this forum is bare knuckle combat sport where all is fair. So, according to you, it is ok to disregard other's privacy and talk about their personal lives. Is that what you are saying? Before you answer that you might want to go back into your closet and make sure there are no skeletons whatsoever.
|
|
|
Riten
Please log in to subscribe to Riten's postings.
Posted on 02-05-07 11:09
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
gahugoro, I am sure you will find it very enjoyable :-)
|
|
|
sayami
Please log in to subscribe to sayami's postings.
Posted on 02-05-07 11:32
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
. आशु जी, हेल्मेट लगाएर पारमेन्द्रलाइ चिज लिन आएको जस्तो छ नि!! .
|
|
|
sayami
Please log in to subscribe to sayami's postings.
Posted on 02-05-07 11:34
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
.
|
|
|
gahugoro
Please log in to subscribe to gahugoro's postings.
Posted on 02-05-07 11:52
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Riten, I read it about a year ago. It was disturbing. People had really gone through alot. What's your comment about one golden state that was isolated and had not taken part in all these wars? I learned about France, Europe, Portugal history from that book.
|
|
|
ashu
Please log in to subscribe to ashu's postings.
Posted on 02-06-07 3:22
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Riten, It's fine if it does NOT matter to you whether I write in my real name or not. It DOES matter to me. And, going by the evidence, it matters to a lot of other non-Riten Sajha visitors too, for -- time-permitting -- I ENJOY, on the side, helping them with their various Nepal-related questions and other "if-I-can-help-I-WILL-help" sort of concerns related to their lives and goals. Sajha may be an anonymous place and a dark land, but the ruling currencies are all about (a) credibility, (b) authenticity, and (c) honesty about who you are. If saying that comes across as being 'holier-than-thou' to you, so be it. As for having so-called skeletons in my so-called closet, be my guest, yaar. On a historical note, from since all past attempts, since 2000, to smear me on Sajha with utter garbage have repeatedly backfired or blown up in the face of the accusers these 'threats' about 'exposing your skeletons' mean NOTHING to me, for there are NONE. If there were, the skeletons must have walked away without my knowledge, for I see none. Those who know me, those who have worked with me, and those who hire me and those who put me on their personal and professional teams know this quite well. My sense is that: Only those who don't know me, or are jealous of me or simply can't stand me for whatever reason have the worst things to say about me with ZERO proof and without ever havinh met me or worked with me. To paraphrase Pire from other context, Some Nepalis abroad can't stand Nepalis like themselves doing well in Nepal and elsewhere, and have to bad-mouth the latter with garbage they can't prove by using their own real names. But that's something to be expected when dealing with highly insecure fellow-Nepalis. oohi "comfortable being himself -- then and now" ashu
|
|
|
Felicity
Please log in to subscribe to Felicity's postings.
Posted on 02-06-07 1:15
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Thank you, Vishontar! As always, you bring forth a great buffer zone.
|
|