[Show all top banners]

dumer_bhansar
Replies to this thread:

More by dumer_bhansar
What people are reading
Subscribers
Subscribers
[Total Subscribers 1]

dumer_bhansar
:: Subscribe
Back to: Kurakani General Refresh page to view new replies
 Nepal Government offers Amnesty!
[VIEWED 3754 TIMES]
SAVE! for ease of future access.
Posted on 08-09-07 8:08 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

It is sad, that Nepal government will grant amnesty to all who were involved in human right violation, torture, destruction etc during Maoist conflict.

Those who died in 10 years were average people. Those who lost everything are average Nepali people. Our so called leaders do not understand the pain/hardship average Nepal went through. These leaders are saying what happened during that time is nobody’s fault and we should not be fingers pointing.

I guess, it was OK to kill/hang a head master in Lamngung, in front of students…. I guess it was ok to bomb a passenger bus and kill 50 people in Madi, Chitwan…..I guess it was OK to kill Maina Sunuwar in army custody…….I guess it was to kill journalist Thapa in front of people like an animal. The list goes on.

Why our leaders are eager to provide a blanket amnesty? Why our leaders do not want a fair investigation? Just for two reasons: 1) they want to stick to power – even with the help of Maoist; 2) those leaders who were in power during moist conflict, do not want their wrong doing/failure come out.
DB

----------------
http://www.kantipuronline.com/kolnews.php?&nid=118597
EU expresses grave concern over TRC draft bill
Kantipur Report

KATHMANDU, Aug 9 - .The European Union has expressed grave concern over the draft bill of Truth and Reconciliation Commission (TRC) saying some of the provisions in the draft bill were not up to international standards and against democratic principles.
British Ambassador to Nepal, Dr Andrew Hall met with Minister for Peace and Reconciliation Ramchandra Poudel on Wednesday and expressed concern over the proposed TRC bill.

Though Dr Hall welcomed the idea of forming a TRC, he expressed concern over some provisions of the proposed bill, said a statement from the British Embassy which holds the EU Presidency in Nepal. .

“Addressing the past on the basis of truth, justice and reparation allows the country to look forward and build a society where violence is unacceptable and the rule of law is respected,” the statement quoted the British Ambassador as saying, “But the EU is concerned by some of the provisions in the bill which do not meet international standards and will not advance democratic principles.”

According to the proposed bill, the TRC can recommend to the government pledging amnesty to anybody found guilty of violation of human rights or crime against humanity while performing his duty or for any political achievement.
 
Posted on 08-09-07 8:09 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 
 
Posted on 08-09-07 10:59 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

A great article on proposed amnesty:

http://www.kantipuronline.com/kolnepalinews.php?&nid=118543
Posted on: 2007-08-08 19:20:53
(Kantipur)

क्षमादान आयोगको प्रस्ताव

दिपेन्द्र झा/प्रकाश ज्ञवाली


शान्ति तथा पुनःनिर्माण मन्त्रालयले हालै सत्यनिरुपण तथा मेलमिलाप आयोगका सम्बन्धमा व्यवस्था गर्न बनेको विधेयक, २०६४ को मस्यौदा विभिन्न सरोकारवालाको छलफल तथा सुझावका लागि बाहिर ल्याएको छ । नेपालस्थित मानवअधिकार उच्चायुक्तको कार्यालय तथा मानवअधिकारकर्मीहरूद्वारा गहिरो असहमति व्यक्त गरिएको छ । मस्यौदा विधेयकले अर्को एउटा औचित्यहीन आयोग स्थापना प्रस्ताव गरेको छ, जसले पीडितका अधिकार लत्याउने छँदैछ, पीडकहरूलाई न्यायिक कठघरामा ल्याउने कल्पनासमेत गरेको छैन ।
मस्यौदाले अन्तर्राष्ट्रिय मानवअधिकार तथा मानवीय कानुन एवं यस्ता आयोग स्थापना गर्दा पीडितलाई न्याय प्रदान गर्ने सवालमा स्थापित मान्यता र अभ्यास लत्याएको छ । पीडित तथा अन्य सरोकारवालासँग आवश्यक छलफल तथा परामर्शविना तयार गरिएको विधेयकका प्रावधान हेर्दा, यो आयोग व्यवहारमा हाल कायम रहेको शान्ति तथा पुनःनिर्माण मन्त्रालय अन्तर्गतको एउटा अंग र सरकारी निर्णयलाई वैधता दिने निकायका रूपमा रहने अनुमान गर्न सकिन्छ । केवल पीडकलाई क्षमा दिने आयोगका रूपमा यो विधेयकको व्यवस्था गरिएको छ ।

आयोग स्थापनासम्बन्धी दफा ३ मा सशस्त्र द्वन्द्वका क्रममा मानवअधिकार गम्भीर उल्लंघन गर्ने तथा मानवताविरुद्ध अपराधमा संलग्न व्यक्तिहरूबारे सत्य अन्वेषण गर्न र समाजमा मेलमिलापको वातावरण निर्माण गर्ने कामसमेतको लागि सत्यनिरुपण तथा मेलमिलाप आयोगको व्यवस्था गरिएको छ, जसले दोषीलाई कानुनको दायरामा ल्याउने, पीडितलाई परिपूरण गर्ने र दण्डहीनता अन्त्य गर्ने सवाल इन्कार गरेको छ । आयोग तथ्यको उजागर गर्दै जघन्य अपराधमा संलग्न हुनेहरूलाई अभियोजन गरिनेमा केन्दि्रत हुनुपर्छ । मानवता विरोधी अपराध र युद्ध अपराधमा संलग्न हुनेहरूलाई अभियोजनको प्रक्रिया अपनाइने र पीडितलाई परिपूरण गरिने व्यवस्था हुनु जरुरी छ ।

मस्यौदा विधेयकको दफा ४ -२) मा आयोग गठन प्रक्रिया राजनीतिक दलहरूको सहमतिमा तीन सदस्य एक समिति गठन गर्ने व्यवस्था छ, जसमा सदस्यको योग्यता उल्लेख छैन । समितिको सिफारिसमा सरकारले अध्यक्ष तथा सदस्य नियुक्ति गर्दा व्यवस्थापिका संसदको सार्वजनिक सुनुवाइ समिति वा संविधानसभाको त्यस्तै समितिमा सुनुवाइको व्यवस्थासमेत हुनुपर्छ । आयोगका अध्यक्ष लगायत अन्य पदाधिकारी नियुक्ति सरकारले गर्दा आयोगको स्वतन्त्रता र स्वायत्ततामाथि प्रश्नचिह्न लाग्नसक्ने हुनाले र कार्यपालिकाको हस्तक्षेप पनि हुनसक्ने हुनाले यसका पदाधिकारीको नियुक्ति या व्यवस्थापिका संसदका सभामुख वा राष्ट्राध्यक्षको हैसियतमा प्रधानमन्त्रीले गर्ने व्यवस्था हुनुपर्छ । साथै सपथ सभामुखसमक्ष लिने व्यवस्था हुनुपर्छ ।

दफा १० -८) मा आयोगले चाहे आयोगको कामकारबाहीसँग सम्बन्धित विषयका स्वदेशी तथा विदेशी विज्ञलाई आयोगको बैठकमा पर्यवेक्षकको रूपमा भाग लिन आमन्त्रण गर्नसक्ने व्यवस्था छ, जसको औचित्य देखिँदैन । स्वदेशी तथा विदेशी विज्ञसँग परामर्श लिने सवाल बेग्लै हो, जुन आवश्यक रहन्छ, तर बैठकमै उपस्थित गराउने विषय विधेयकमा उल्लेख हुनुले आयोगको कार्यमा निष्पक्षताको प्रश्नचिह्न लाग्ने सम्भावना नरहला भन्न सकिँदैन । बैठकमै विदेशी विज्ञ उपस्थित गराउँदा गोपनीयता कायम नहुने तथा अनावश्यक हस्तक्षेप हुने सम्भावना पनि रहन्छ । त्यसैले विदेशी तथा स्वदेशी विज्ञलाई आयोगको बैठक बाहिर परामर्श तथा सल्लाह लिने व्यवस्था राखिनुपर्छ ।

दफा ११ मा नेपाल न्यायसेवाको विशिष्ट श्रेणीको पदका कर्मचारीले आयोगको सचिव भई काम गर्ने व्यवस्था छ । यसबाट सरकारी प्रभावको सम्भावना बढ्ने देखिन्छ । यसको दायरा न्यायसेवासम्म सीमित नराखी अन्य बाहिरी क्षेत्रबाट खुला प्रतिस्पर्धाबाट ल्याउनसक्ने प्रावधान हुनुपर्छ । साथै सचिव नियुक्ति आयोगको स्वतन्त्रतासँग सम्बन्धित भएको हुनाले सरकारबाट नियुक्ति हुँदा कार्यपालिकाको हस्तक्षेप देखिने हुनाले राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रिय स्तरमा विश्वसनीयता प्राप्त गर्न चुनौतीपूर्ण हुन्छ । त्यसैगरी दफा १२ को उपदफा २ मा सरकारले कर्मचारी उपलब्ध गराउन नसके वा नभएमात्र आयोगले कर्मचारी नियुक्त गर्न सक्नेछ भन्ने प्रावधान संकुचित देखिन्छ । आयोगलाई आवश्यक कर्मचारी स्वतन्त्रतापूर्वक करारद्वारा नियुक्त गर्नसक्ने व्यवस्था हुनुपर्छ । आयोगको स्रोत, साधनमा समेत सरकारको प्रत्यक्ष नियन्त्रण हुने व्यवस्था विधेयकमा छ । दफा १३ ः उपदफा २ मा आयोगले प्राप्त गर्ने बाह्य स्रोतबारे सरकारबाट पूर्वस्वीकृति लिनुपर्ने व्यवस्थाले आयोगको सञ्चालनमा प्रत्यक्ष नियन्त्रण गर्ने सम्भावना अत्यधिक बढ्ने देखिन्छ ।

आयोगको क्षेत्राधिकारमा मानवताविरुद्ध अपराध लगायत अन्य मानवअधिकार तथा मानवीय कानुन उल्लंघनका घटनासमेत यसको छानबिनको दायरामा राखिनुपर्छ । प्रस्तुत विधेयकको दफा १५ मा आयोगको अधिकार नहुने भनी तीन प्रकारका विषय समावेश गरिएको छ- -क) प्रचलित कानुनबमोजिम कारबाही भई टुङ्गो लागिसकेको विषय, -ख) प्रचलित कानुनबमोजिम अदालतमा विचाराधीन विषय, र -ग) सशस्त्र द्वन्द्व हुनुअघि वा पछिका मानवअधिकारको गम्भीर उल्लंघन तथा मानवताविरुद्ध अपराधसम्बन्धी विषय । यो प्रावधान घातक छ, जसले सिंगो आयोगको औचित्य संकटमा पार्ने देखिन्छ ।

प्रचलित कानुनबमोजिम कारबाही भई टुङ्गो लागिसकेको विषय आपत्तिजनक देखिन्छ । किनभने टुङ्गो लागिसकेको विषय पनि अन्तर्राष्ट्रिय कानुनी मान्यताअनुसार नभएको वा प्रक्रियै पूरा नगरी टुङ्गो लगाएको सो घटनाको पुनः छानबिन गर्ने अधिकार आयोगलाई दिइनुपर्छ । अदालतमा विचाराधीन भए पनि अदालतको स्वीकृतिबाट छानबिन गर्नसक्ने प्रावधान हुनुपर्छ । यस्तो प्रावधान राष्ट्रिय मानवअधिकार आयोगमा समेत छ । सशस्त्र द्वन्द्वअघि र पछि घटेको मानवअधिकार उल्लंघनका घटना -जस्तै ०५२ सालमा रोल्पा, रुकुममा रोमियो अपरेसनका नाममा भएका सरकारी ज्यादतीका घटना) यदि उक्त द्वन्द्वसँग सम्बन्धित छन् भने ती घटनाहरूको छानबिन तथा अनुसन्धान गर्ने अधिकार आयोगलाई दिइनुपर्छ ।

आयोगको छानबिन तथा जाँचबुझ प्रक्रिया पारदर्शी बनाउनुका साथै कतिपय अवस्थामा सार्वजनिक सुनुवाइको व्यवस्थासमेत राखिनुपर्छ । प्रस्तुत विधेयकको प्रावधानले छानबिन तथा अनुसन्धान गर्दा कुनै व्यक्ति दोषी ठहरिए आयोगले पीडित र पीडकलाई उपस्थित गराई एकआपसमा मेलमिलाप गराउन सक्ने प्रावधान छ । के दोषी ठहरिए कारबाही या अभियोजनका लागि सिफारिस गर्नुपर्ने होइन ? यो प्रावधानले पीडितको आवाज कुण्ठित गर्नेमात्र नभई, खुल्ला रूपमा दण्डहीनतालाई संस्थागत गर्ने नियत राखेको देखिन्छ । यस्ता प्रावधानले आयोगलाई क्षमादान आयोगका रूपमा परिणत गर्ने निश्चित छ । यद्यपि केही सामान्य घटनाहरूमा मात्र पीडितको स्वीकृतिको आधारमा आयोगले माफीका लागि पीडितलाई अनुरोध गर्नसक्ने व्यवस्था गर्नु भने व्यावहारिक हुन जान्छ ।

त्यसैगरी दफा २३ को उपदफा ३ मा पीडकको सल्लाहको आधारमा क्षतिपूर्ति दिइने भन्ने व्यवस्था छ, जुन अन्तर्राष्ट्रिय मान्यताविपरीत रहेकोले सो प्रावधान हटाइनुपर्छ र क्षतिपूर्ति दिँदा कस्तो क्षतिपूर्ति पीडितलाई दिँदा उपयुक्त हुन्छ भन्ने कुरा पीडितसँगै सल्लाह गरिनुपर्छ । विधेयकका सबैभन्दा आपत्तिजनक प्रावधानमध्ये दफा २५ एक हो । जसको उपदफा १ मा कुनै व्यक्तिले आफ्नो कर्तव्य पालनको सिलसिलामा वा कुनै राजनीतिक उद्देश्य प्राप्तिका लागि मानवअधिकार गम्भीर उल्लंघन तथा मानवताविरुद्ध अपराध गरेको देखिए आयोगले त्यस्तो व्यक्तिलाई क्षमादान गर्ने सम्बन्धमा सरकारसमक्ष सिफारिस गर्नसक्ने प्रावधान छ ।

मानवअधिकार उल्लंघन जुनसुकै उद्देश्यले गरिएको भए पनि चाहे त्यो राजनीतिक किन नहोस्, त्यसमा उल्लंघनकर्तालाई जवाफदेही बनाउनैपर्छ । राजनीतिक उद्देश्यका लागि भएको उल्लंघनमा उन्मुक्ति दिने हो भने आयोगको दायरामा ज्यादै न्यून अपराधमात्र पर्न सक्छन् । किनभने राजनीतिक उद्देश्य र गैरराजनीतिक उद्देश्य छुट्याउन जटिल हुन्छ । त्यसैले यसमा कर्तव्य पालन र राजनीतिक उद्देश्यजस्तो शब्दावली मानवअधिकार उल्लंघनका घटनासँग जोडिएर आउनु हुँदैन । त्यसैगरी सोही दफाको उपदफा २ मा मानवअधिकार तथा मानवीय कानुन उल्लंघनका अन्य घटना-प्रकृतिहरू उल्लेख गरी त्यस्ता घटनामा क्षमादान दिन नसकिने प्रावधान राख्नु जरुरी छ ।

दफा २७ -१) मा आयोगले आफ्ना काम समाप्त भएपश्चात सम्पूर्ण विषय खुलाई सरकारलाई प्रतिवेदन बुझाउने व्यवस्था छ, जसलाई परिवर्तन गरी सरकारले सात दिनभित्र व्यवस्थापिका वा संविधानसभासमक्ष पेस गर्नुपर्ने उल्लेख गरिनुपर्छ । त्यसैगरी आयोगको प्रतिवेदन ७ दिनभित्र व्यवस्थापिका वा संविधानसभामा पेस गर्नुपर्ने र १५ दिनभित्र सार्वजनिक गर्नुपर्ने व्यवस्था गर्नु जरुरी छ । आयोगले दिएको प्रतिवेदन सिफारिस, कार्यान्वयन गर्ने-गराउने जिम्मेवारी शान्ति तथा पुनःनिर्माण मन्त्रालयलाई दिएर आयोगका सिफारिस कार्यान्वयवनको दायरालाई साँघुरो बनाइएको छ । एउटा मन्त्रालयलाई मात्र उक्त जिम्मेवारी दिँदा, उक्त जिम्मेवारी बहन गर्न मन्त्रालय अक्षम भएमा सिंगो आयोगको औचित्य र प्रभावकारितामा प्रश्न लाग्ने अवस्था सिर्जना हुनसक्छ । जसबाट कार्यान्वयन पक्षलाई नै फितलो र ओझेलमा पार्नसक्ने हुनाले यस प्रावधानमा परिवर्तन गरी सिंगो मन्त्रिपरिषदले नै आयोगले दिएको प्रतिवेदन कार्यान्वयनका लागि सिधै महान्यायाधीवक्ताको कार्यालयमा पठाउने प्रावधान हुनुपर्छ ।

आयोगले दिएको प्रतिवेदनको अनुगमनका लागि आयोगको सिफारिस कार्यान्वयन नगरेको पाइए मानवअधिकार आयोगले कार्यान्वयन नगर्ने पदाधिकारीमाथि कारबाही चलाउन सम्बन्धित निकायमा पहल गर्नसक्ने प्रावधान राखिनुपर्छ । त्यसैगरी आयोगको सरकारसँग हुने सम्पर्क शान्ति तथा पुनःनिर्माण मन्त्रालयमार्फत हुने व्यवस्था गरिएको छ, जसलाई परिवर्तन गरी प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद सचिवालयको कार्यालयमार्फत हुने प्रावधान राखिनुपर्छ ।

राष्ट्रसंघीय मानवअधिकार सम्बन्धी कानुनहरू, अन्तर्राष्ट्रिय मानवीय कानुन र अन्य स्थापित मान्यता एवं अभ्यासका आधारमा प्रस्तुत मस्यौदा विधेयकमा व्यापक संशोधन गरेरमात्र अन्तिम रूप प्रदान गर्नुपर्छ । यसका लागि देशभरि पीडित तथा अन्य सरोकारवालासँग व्यापक छलफल तथा परामर्श गर्नु जरुरी छ । आयोग छुट्टै ऐनद्वारा स्थापित हुने भएकोले तदनुरूप स्वतन्त्र हुनु आवश्यक छ, अन्यथा यसका हरेक क्रियाकलापमा राजनीतिक हस्तक्षेप नहोला भन्न सकिँदैन । आयोगका सम्पूर्ण क्रियाकलाप पीडित केन्दि्रत हुनु जरुरी छ, जसका कारण पीडितको अधिकार सुनिश्चित हुनुका साथै सत्य र मेलमिलाप प्रक्रियामा उनीहरूको सहभागिता, संलग्नता, निर्णयमा प्रमुख भूमिका र नेतृत्व स्थापित हुनसक्छ ।

न्याय र पीडितका सवाल कसरी स्थापित र सम्बोधन गर्ने भन्नेमा यसको मुख्य जोड जरुरी छ, अन्यथा पीडकलाई क्षमा दिने र पीडितलाई मेलमिलापका लागि आग्रह गर्नुको औचित्य रहँदैन । मानवअधिकारको गम्भीर उल्लंघन, युद्ध अपराध र मानवता विरुद्धको अपराधका घटनाको अनुसन्धान गरी सत्यतथ्य बाहिर ल्याउने, पीडितलाई न्याय प्रदान गर्ने र पीडितको सहमतिमा मेलमिलापका लागि सहजीकरण गर्ने कार्य स्पष्ट गरिनुपर्छ । सत्य उद्घाटन, पीडितलाई न्याय, पीडकलाई आवश्यक कारबाही र त्यसका आधारमा मेलमिलापको मार्गचित्र कोरिएमात्र दिगो शान्ति स्थापना हुनसक्छ । विगतका पीडितलाई पुनः पीडित बनाउने संयन्त्र स्थापित गर्नुले द्वन्द्व समाधान नभई चर्काउने सम्भावना रहन्छ । यसतर्फ सम्बन्धित सबैको ध्यानाकर्षण हुनु र तदनुरूपको आयोग स्थापनाका लागि दबाब सिर्जना गर्नु पहिलो आवश्यकता हो ।

-लेखकद्वय, मानवअधिकारकर्मी हुन् ।)
 


Please Log in! to be able to reply! If you don't have a login, please register here.

YOU CAN ALSO



IN ORDER TO POST!




Within last 200 days
Recommended Popular Threads Controvertial Threads
ChatSansar.com Naya Nepal Chat
TPS Re-registration case still pending ..
Toilet paper or water?
Anybody gotten the TPS EAD extension alert notice (i797) thing? online or via post?
ढ्याउ गर्दा दसैँको खसी गनाउच
Sajha Poll: Who is your favorite Nepali actress?
Problems of Nepalese students in US
TPS EAD auto extended to June 2025 or just TPS?
whats wrong living with your parents ?
Mamta kafle bhatt is still missing
Ajay Kumar Dev sentenced to 378 yrs
Why Americans reverse park?
Now Trump is a convicted criminal .
TPS advance parole Travel document i-131, Class of Admission ?
Tourist Visa - Seeking Suggestions and Guidance
Nepali Passport Renewal
मन भित्र को पत्रै पत्र!
Biden said he will issue new Employment visa for someone with college degree and job offers
To Sajha admin
TPS Renewal Reregistration
NOTE: The opinions here represent the opinions of the individual posters, and not of Sajha.com. It is not possible for sajha.com to monitor all the postings, since sajha.com merely seeks to provide a cyber location for discussing ideas and concerns related to Nepal and the Nepalis. Please send an email to admin@sajha.com using a valid email address if you want any posting to be considered for deletion. Your request will be handled on a one to one basis. Sajha.com is a service please don't abuse it. - Thanks.

Sajha.com Privacy Policy

Like us in Facebook!

↑ Back to Top
free counters